وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در بلوار چمران شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: قاتل و همدست وی که بامداد امروز یک نفر را در شیراز به قتل رسانده بودند در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، اسماعیل زراعتیان در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد امروز_ سه شنبه هشتم خرداد _ از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره درگیری منجر به قتل در بلوار شهید چمران شیراز اعلام و بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان مشخص شد که سرنشینان سواری پژو ۴۰۵ با راکب و ترک نشین یک دستگاه موتور سیکلت بحث و مشاجره و سپس درگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: در این درگیری هر ۲ سرنشین خودرو با سلاح سرد راکب و ترک نشین را با سلاح سرد به شدت مجروح که منجر به قتل یکی از آنان و مجروحیت دیگری می‌شود و ضاربین سریعاً از محل متواری می‌شوند.

زراعتیان خاطر نشان کرد: سریعاً طرح مهار اجرا و مأموران انتظامی موفق شدند در کمتر از ۲ ساعت با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه قاتل و همدست وی را شناسایی کنند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس پس از هماهنگی قضائی به مخفیگاه متهمین اعزام و موفق شدند قاتل و همدست وی (۲۵ و ۳۶ ساله) را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

وی با اشاره به اینکه فرد مجروح به بیمارستان اعزام و متهمین علت و انگیزه قتل را بحث و مشاجره لفظی اعلام شد، تصریح کرد: قاتل و همدستش برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

کد خبر 757982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.