خانه‌های ایثار در ایلام احداث می‌شود

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: احداث خانه‌های ایثار برای نگهداری از جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ محمد رحیمی امروز- سه شنبه هشتم خرداد- در بیست و پنجمین جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش، اظهار کرد: احداث خانه‌های ایثار برای نگهداری از جانبازان بالای ۷۰ درصد در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است.

وی افزود: امید می‌رود دستگاه‌های اجرایی به خصوص آموزش و پرورش در احداث خانه‌های ایثار با بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری لازم را انجام دهد.
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ادامه داد: از ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر جانباز استان ایلام ۱۴ نفر آنها جانباز قطع نخاعی هستند.

رحیمی با تاکید بر همکاری شهرداری ایلام در ساماندهی تابلوهای شهدا در بلوار فرودگاه ایلام، افزود: شهرداری برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر ایلام همکاری کند.

وی افزود: برای ساماندهی گلزارهای شهدای سراسر استان نیاز به تخصبص اعتبار از سوی فرمانداری‌های استان داریم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در قالب طرح سپاس خبر داد و گفت: یک درصد بودجه تملک دارایی ادارات به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص داده شود.

کد خبر 757971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.