حمله به اردوگاه رفح مصداق واقعی هولوکاست است

کارشناس مسائل غرب آسیا به تشریح ابعاد مختلف جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به اردوگاه رفح و به آتش کشیدن آوارگان فلسطینی پرداخت و گفت: این حمله مصداق واقعی هولوکاست و نشان‌دهنده چهره حقیقی لیبرال دموکراسی و صهیونیسم بین‌الملل است.

سیدرضا صدرالحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی و بمباران اردوگاه آوارگان غزه در رفح، اظهار کرد: با توجه به اقدامات نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب نسل‌کشی پس از گذشت هفت ماه، این رژیم در ایام اخیر با بن بست‌های راهبردی روبرو شده است و بر سر دوراهی افزایش جنایات جنگی یا اعلام شکست قرار گرفته است.

دوراهی رژیم صهیونیستی برای اعلام شکست یا ادامه جنایت

وی به آتش کشیدن آوارگان غزه مستقر در چادرها را مصداق واقعی هولوکاست دانست و افزود: رژیم صهیونیستی در شرایط فعلی یا باید به ادامه جنایاتی خود ادامه دهد یا اعلام شکست کند، چرا که ماشین جنگی این رژیم در ایام گذشته کاملاً متوقف شده و در گِل فرورفته است و افزون بر آن عملیات‌های مقاومت فلسطین در ۴۸ ساعت گذشته نیز ضربات بیشتری را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه نتانیاهو و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی اعلام می‌کردند توان رزمندگان مقاومت و به ویژه گردان‌های قسام کاهش پیدا کرده است و گروه‌های مقاومت فلسطینی توان عملیات ندارند، تصریح کرد: اقداماتی که در خان‌یونس، زیتون و جبالیا انجام شد، ضربات قابل توجهی را به رژیم صهیونیستی وارد کرد.

حمله به اردوگاه رفح برای فرار از بن‌بست

وی با اشاره به یاس رژیم صهیونیستی در حوزه مسائل منطقه‌ای گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای منطقه بود، اما اکنون با واکنش منفی سران این کشورها نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی روبه‌رو شده است و حتی گرایش تعدادی از این کشورها مثل بحرین، مصر، سودان به جمهوری اسلامی ایران برای این رژیم بسیار گران است.

صدرالحسینی یادآور شد: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی در حوزه مسائل بین‌المللی شاهد به رسمیت شناختن فلسطین توسط تعدادی از کشورهای اروپایی بوده است؛ بیش از ۱۴۰ کشور در مجمع عمومی سازمان ملل فلسطین را به رسمت شناخته‌اند که به منزله آمادگی این کشورها در گشایش سفارتخانه فلسطین است و تعدادی از کشورهای اروپایی هم پس از آن به انجام چنین اقدامی روی آورده‌اند که این همه موجب فشارهای بیشتر به رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: ۱۲۴ کشور احکام دادگاه‌های بین‌المللی را علیه نتانیاهو پذیرفته‌اند که در صورت قطعی شدن این احکام می‌توانند در خصوص اجازه ندادن ورود نتانیاهو به کشورشان اقدام کنند؛ این در شرایطی است که در گذشته شاهد مظلوم‌نمایی ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی و آغوش باز همه کشورها برای رفت‌وآمد و گسترش روابط با این رژیم بوده‌ایم؛ در حقیقت این وقایع نشان‌دهنده برانگیختگی شدید افکار عمومی علیه رژیم صهیونیستی است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به تجمع دانشجویان و جامعه نخبگانی آمریکا علیه رژیم صهیونیستی و نیز شعارهای ضد صهیونیستی چند روز اخیر دانش‌آموزان دبیرستانی در این کشور، این تجمعات را فشار مضاعفی بر رژیم صهیونیستی قلمداد کرد و گفت: این تجمعات بن‌بستی که رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده است را سنگین‌تر می‌کند.

رژیم صهیونیستی در انتظار گذر از مرحله بد به مرحله‌ای دیگر

وی با تاکید بر گسترش اختلافات داخلی در رژیم صهیونیستی و تأثیر آن بر بحران موجود یادآور شد: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضرب‌الاجلی ۱۰ روزه را برای نتانیاهو قرار داده که بیش از ۵ روز از آن گذشته است؛ بر این اساس ممکن است گالانت استعفا دهد و در نتیجه دولت مستقر رژیم صهیونیستی از حد نصاب بیفتد، همچنین گرایش‌های سیاسی و مذهبی علیه نتانیاهو در حال اقدام هستند که این موارد نیز فشارهای مضاعفی بر دولت نتانیاهو تحمیل می‌کند.

صدرالحسینی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از هر سو به بن‌بست رسیده است و بنابراین هیچ راه دیگری جز اعلام شکست و یا تداوم جنایات خود را ندارد؛ اذعان کرد: با وجود اختلافاتی که بین ارتش و دولت رژیم صهیونیستی وجود دارد، اما در این موضوع متفق‌القول هستند که اعلام شکست به منزله نابودی کامل آنها است و شاید تداوم جنایات علیه غزه بتواند آن‌ها را از مرحله بد به مرحله دیگری منتقل کند یا برای آن‌ها از جانب کشورهای بزرگی مثل آمریکا اتفاقی در نظر گرفته شود.

تقبیح جنایات رژیم صهیونیستی در آستانه انتخابات آمریکا

وی تشریح کرد: از سوی دیگر آمریکایی‌ها با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری امکان حمایت رسمی را بیش از این از رژیم صهیونیستی ندارند؛ بنابراین اگر آمریکایی‌ها در واقعه حمله به اردوگاه آوارگان در رفح اظهار نظر می‌کنند و این جنایات را تقبیح می‌کنند، به دلیل مسائل داخلی و افکار عمومی خود آمریکا است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اینکه نتانیاهو حمله به اردوگاه آوارگان در رفح را اشتباهی غم‌انگیز توصیف کرده است، ابراز کرد: اگر نتانیاهو به این اشتباه معتقد است، باید در خصوص شهادت ۳۵ هزار نفر از شروع عملیات طوفان‌الاقصی نیز اقرار به اشتباه کند و به‌طور قطع چنین اقراری را نخواهد کرد.

حمله به اردوگاه رفح نشان‌دهنده واقعیت موجود صهیونیسم است

وی اظهار کرد: خوی واقعی رژیم صهیونیستی و مقامات ارشد آن از جمله نتانیاهو انجام اقدامات وحشیانه این چنینی است که در خواب زنان، کودکان و مظلومان غیرمسلح را به آتش بکشند و این واقعیت موجود در صهیونیسم است.

صدرالحسینی با تاکید بر اینکه بزرگان و مقامات کشورهای لیبرال دموکراسی کاملاً از جنایتکاران صهیونیست حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حقیقت حمله به اردوگاه آوارگان در رفح، صحنه واقعی از چهره حقیقی لیبرال دموکراسی و صهیونیسم بین‌الملل است.

کد خبر 757936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.