اجرای عملیات بهسازی روستاهای بخش مرکزی شهرستان شیراز

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز گفت: پروژه‌های عمرانی جدول‌گذاری، زیرسازی و آسفالت در روستاها و مناطق شهرستان شیراز با مشارکت بنیاد مسکن در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، محسن ابراهیمی، امروز_ سه‌شنبه هشتم خرداد_ اظهار کرد: طرح عمران روستای کفترک از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز با اعتباری بالغ بر پنج هزار میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در حال انجام است.

وی افزود: در روستای علی‌آباد قره‌باغ با اعتباری معادل شش هزار میلیون ریال از محل اعتبارات توازن طرح‌های عمران روستایی کلید خورد.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان شیراز تصریح کرد: در روستای شاپور جان از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز نیز با اعتباری بالغ بر ۵,۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات توازن استانی این طرح‌ها آغاز شده است.

ابراهیمی در ادامه اجرای طرح بهسازی معابر ۲۰ روستا با اعتبار ۲۷۵ هزار میلیون ریال خبر داد و اضافه کرد: بازنگری طرح هادی ۱۲ روستای شهرستان شیراز با اعتباری بالغ بر ۲۶ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال، واگذاری و تعیین تکلیف بیش از ۱۰۰ قطعه زمین به جوانان فاقد مسکن و افراد واجد شرایط در روستاهای شهرستان از دیگر اقدامات بنیاد مسکن در این شهرستان است.

کد خبر 757897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.