نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد + دریافت کارنامه، زمان انتخاب رشته sanjesh.org

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ که نتایج آن از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل مشاهده است،‌ مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نتایج اولیه آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی امروز_ سه‌شنبه هشتم خرداد_ اعلام شد. برای دسترسی به نتیجه آزمون خود لازم است با یکی از روش‌های درج شماره پرونده، مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه و تاریخ تولد) یا رسید ثبت‌نامی خود را وارد نمایند.

نتایج اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون ورودی کارشناسی ارشد برای مشاهده نتایج اولیه آزمون خود می‌توانند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه کنند و آن دسته از افرادی که بر اساس محتوای کارنامه مذکور مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شده‌اند، لازم است نسبت به دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و همچنین تکمیل فرم انتخاب رشته‌های اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی روز جمعه یازدهم خرداد منتشر می‌شود که این دفترچه شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته‌ها است و به متقاضیان مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی توصیه می‌شود ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی را به دقت مطالعه کرده و با توجه به نتیجه اعلام شده از روز شنبه دوازدهم خرداد تا پایان روز چهارشنبه شانزدهم خرداد نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل اقدام کنند.

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

داوطلبان با توجه به نتایج اعلام شده می‌توانند از روز شنبه دوازدهم خرداد تا پایان روز چهارشنبه شانزدهم خرداد نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی حداکثر تا ۱۰۰ کدرشته‌محل اقدام کنند.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

داوطلبان باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از روز شنبه دوازدهم خرداد به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و البته انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.

کد خبر 757862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • jamal IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    0 0
    سلام و درود . نتایج نهایی کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۳ را چه زمانی میزنن و آیا کلاساش از مهرماه هستش یا ورودی بهمن ماه هستش . ممنون .