مأموریت اصلی مدیریت شهری کنونی تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است

شهردار همدان اصلی‌ترین مأموریت این دوره مدیریت شهری را تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانست و گفت: پروژه‌های جدید آغاز می‌شود و انتظار دارم مدیران با صدای واحد عملکردشان را ارائه و کارها را پیش ببرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سید مسعود حسینی امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در جمع خبرنگاران با تاکید بر ارائه گزارش عملکرد از حوزه‌های مختلف شهرداری همدان اظهار کرد: از مدیران می‌خواهم گزارش عملکردشان شفافیت و دقیق باشد و متناسب با درک و فهم نوع مخاطب ارائه شود تا افکار عمومی در جریان کارها قرار بگیرند.

وی اصلی‌ترین مأموریت این دوره مدیریت شهری را تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانست و افزود: پروژه‌های جدید آغاز می‌شود و انتظار دارم مدیران با صدای واحد عملکردشان را ارائه و کارها را پیش ببرند.

شهردار همدان ادامه داد: علی‌رغم تمامی مشکلات مالی، همکاران ما جهادگونه تلاش کردند و در حوزه‌هایی مثل آسفالت، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، افزایش دوربین‌های ترافیکی، خدماتی و فناوری اطلاعات رشد خوبی داشته‌ایم.

حسینی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذاری در این دوره سرعت گرفته، اضافه کرد: باید از عملکرد خودمان دفاع کنیم و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و از انتقادات نترسیم و آن‌ها را برای بهبود اوضاع با جان و دل بپذیریم.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری نشان داده هیچ گاه به بن‌بست نمی‌رسد و مدیران باید پروژه‌های مهم و اولویت‌دار به ویژه گردشگری را در دستور کار قرار دهند و در برگزاری مناقصات منتظر تفویض اختیار نباشند.

حسینی ارتقای گردشگری، افزایش پارک‌ها، سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات ترافیکی را مهم ارزیابی کرد و افزود: رضایتمندی مردم بسیار اهمیت دارد و محله‌محوری و مسجدمحوری برای رسیدگی به امور مردم در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 757654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.