سارقان کابل برق در شهرکرد دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از دستگیری سارقان کابل برق در شهرکرد با کشف ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، محمدسعید یاری امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از چندین فقره سرقت کابل برق در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش‌های میدانی و تحقیقات لازم افزود: پس از اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، باند سارقان سرقت کابل برق در شهرکرد منهدم شد که در جریان آن ۹ سارق دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه ۳۵۰۰ کیلوگرم سیم و کابل برق کشف شد، اضافه کرد: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی و اعتراف به بزه ارتکابی، شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم دستگیر شدند.

یاری با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال مسروقه توسط کارشناسان بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شد، ادامه داد: سارقان پس از بازجویی‌های اولیه به سرقت خود اعتراف کردند و به همراه پرونده جهت پیگیری قضائی به دادسرا اعزام و معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع دارد، خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 757557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.