هر ایستگاه متروی کرج ۴۵ هزار مسافر را جابه‌جا می‌کند

سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج گفت: هر ایستگاه مترو درون‌شهری کرج، ۴۵ هزار مسافر جابه‌جا می‌کند؛ ایستگاه‌هایی که داخل کرج است اقبال بیشتری نسبت به ایستگاه‌هایی که در صادقیه واقع شده است، دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، خلیل کوزه‌کنانی امروز _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در حاشیه بازدید اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر از ایستگاه شهید سلطانی متروی کرج، اظهار کرد: این پروژه در شش کیلومتر تعبیه شده است و مسیر ۴۵ متری گلشهر تا چهارراه طالقانی را به یکدیگر متصل می‌کند.

وی با بیان اینکه مدت زمان احداث این ایستگاه در نوع خود رکوردزنی به شمار می‌رود، افزود: این پروژه ظرف پنج ماه ایجاد شده است.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری کرج خاطرنشان کرد: هر ایستگاه مترو درون‌شهری کرج، ۴۵ هزار مسافر جابه‌جا می‌کند؛ ایستگاه‌هایی که داخل کرج است اقبال بیشتری نسبت به ایستگاه‌هایی که در صادقیه واقع شده است، دارد.

کوزه‌کنانی اضافه کرد: امیدواریم دولت همچنان حمایت خود را از ما داشته باشد تا بتوانیم ضمن داشتن محلی برای دپو، تعداد قطارها را بیشتر کنیم.

وی تصریح کرد: مطالعات ترافیکی نیز عنوان می‌کند که این پروژه باید سریع‌تر به نتیجه برسد، در این میان تعمیرگاه موقت ایجاد شده است تا نخستین تعمیرات را در رده ۱۰ هزار کیلومتری به سرانجام برساند.

کد خبر 757426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جعفری IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 0
    شما رو به خدا متروی گلشهر از ۵ صبح شروع به کار کنه. هر روز دیر سر کار می رسیم.
  • غفاری IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    2 0
    ان ترافیک را دوربر گردانهای باز کنید الباقی پیش کش
  • Parham IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    2 0
    سلام..شهرهای غربی استان تهران با جمعیت بالای ۴میلیون نفر ..شهریار.ملارد.اندیشه.شهر قدس...چند سالی ست که منتظر رسیدن خط ۱۰یا ۹مترو تهران از گرمدره به این شهرهای پرجمعیت هستن.ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده.مروم شهر سراسیاب ملارد هرردز صبح در صف کیلومتری درگیر اتوبوس های مسیر ملارد به آزادی هستن...ولین اتوبوس ها هم هر طور که دلشان میخاد مردم رو بازی میدن وروزی نیست که شاهد درگیری بین مردم ی که در صف طولانی هستن با رانندا گان اتوبوس درگیری نباشد.خواهشا رسیدگی فرمایید.ممنون