تشکیل کمیته رفع موانع صدور پروانه برای تسریع در بازآفرینی بافت فرسوده اصفهان

مدیر طرح‌های بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان با اشاره به تشکیل کمیته رفع موانع صدور پروانه ساختمانی گفت: این کمیته برای سرعت‌بخشیدن به بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهر تشکیل شد تا بتوانیم تمام مشوق‌های امکان‌پذیر را به این بافت‌ها تعلق دهیم.

حسن سلمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تشکیل کمیته رفع موانع صدور پروانه ساختمانی اظهار کرد: هدف از تشکیل این کمیته تسریع در نوسازی و بازآفرینی بافت فرسوده است.

وی افزود: در این خصوص مصوبه‌ای برای بسته‌های تشویقی داشتیم که چهار گروه اصلی دارد و بر اساس آن تمام نقاط بافت فرسوده شهر اصفهان را شامل می‌شود.

مدیر طرح‌های بازآفرینی شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: این بافت‌های فرسوده به دلیل اینکه شرایط متفاوتی دارد، ضمن اینکه ما ضوابطی داشتیم که ممکن بود با طرح فعلی همخوانی نداشته باشد یا موارد متعددی برای این پلاک‌ها اعمال شود که نظرات متفاوتی در پی داشته باشد، از این‌رو برای جلوگیری از اختلاف نظرها، تسریع در پاسخگویی و اینکه بتوانیم تمام مشوق‌های امکان‌پذیر را به بافت تعلق دهیم، این کمیته تشکیل شد.

سلمانی ادامه داد: کمیته رفع موانع صدور پروانه ساختمانی متشکل از ادارات شهرسازی مناطق شهرداری اصفهان، اداره کل نظارت بر ضوابط و مدیریت بازآفرینی معاونت شهر سازی است و درنهایت توسط این کمیته فرمی تدوین و به مناطق مختلف ارائه شد تا تمام پلاک‌های بافت فرسوده‌ای که برای دریافت پروانه به ما مراجعه می‌کنند، این فرم برای آن‌ها تکمیل و به معاونت شهرسازی ارسال شود تا در نهایت به پرونده الکترونیکی همان پلاک ارسال کنیم.

کد خبر 757422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.