پیش‌بینی ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی در سال جاری

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: بودجه کل منطقه در سال جدید به هزار و ۵۰ میلیارد تومان اعتبار افزایش پیدا کرد که با توجه به تعریف پروژه‌ها در سال جاری، ۶۵۰ میلیارد تومان به حوزه فنی و عمرانی منطقه اختصاص پیدا کرد.

محمدحسین علی‌اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم درباره بودجه مصوب منطقه یک شهرداری قم اظهار کرد: سال گذشته کل بودجه تخصیص داده شده به منطقه یک، ۷۶۰ میلیارد تومان بود که ۴۰۰ میلیارد تومان از بودجه کل، در حوزه فنی و عمرانی منطقه صرف شد.

وی با بیان اینکه بودجه درآمدی منطقه یک شهرداری قم در سال گذشته ۱۰۷ درصد تحقق داشته است، افزود: ۳۶۰ میلیارد تومان از کل بودجه سال ۱۴۰۲ به حوزه تملکات اختصاص و صرف شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم از افزایش بودجه کل منطقه به هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری با توجه به تعریف پروژه‌ها، به ۶۵۰ میلیارد تومان به حوزه فنی و عمرانی منطقه اختصاص پیدا کرد.

علی‌اکبری با تاکید اجرایی شدن پروژه های عمرانی در سال گذشته تصریح کرد: پروژه‌های اجرا شده در سال گذشته در حوزه‌های مختلفی همچون احداث معابر، احداث پیاده‌راه و پیاده‌رو، اصلاح هندسی، ارتقاع ایمنی پروژه‌های شهری، احداث پارکینگ و اجرای روکش آسفالت است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های فضای سبز در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته فاز دوم بوستان رضوان، بوستان الزهرا و بوستان‌های محله‌ای احداث شد.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با تاکید بر اینکه جدول‌گذاری و باغچه‌سازی حاشیه معابر نیز سال گذشته اجرایی شد، اضافه کرد: پروژه خرید و اجرای شبکه آبیاری تحت فشار در بوستان‌های رضوان، هاشمی، معلم و شهدای آذر با اعتباری بالغ‌بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شد.

کد خبر 757289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.