رفع تصرف بیش از ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی ملی و دولتی در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف ۱۰۳۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی شهر ایلام توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، فرشاد دوستی امروز _یکشنبه ششم خرداد_ در جمع خبرنگاران از رفع تصرف بیش از ۱۰۳۵ متر مربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش حدود ۳۵ میلیارد تومان توسط یگان حفاظت استان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای این امر مهم رئیس کل دادگستری، دادستان، اداره کل بازرسی، دستگاه اطلاعات و امنیت، حفاظت اطلاعات سپاه و نیروی انتظامی استان همکاری داشته‌اند.

وی افزود: افرادی که تصمیم به خرید زمین یا ملک در شهرهای استان ایلام دارند، با مراجعه به مدیریت املاک و امور حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، استعلامات لازم در خصوص زمین را دریافت کنند تا در دام سودجویان و زمین‌خواران گرفتار نشوند.

در ادامه علی کرمی، فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: در راستای اجرای مصوبات شورای حفظ حقوق بیت‌المال با حمایت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی با هرگونه پدیده زمین‌خواری و تصرف اراضی ملی، برخورد جدی خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: شهروندان هرگونه زمین‌خواری و تصرف اراضی را از طریق شماره مستقیم ۱۶۵۶ به یگان حفاظت راه و شهرسازی استان ایلام اطلاع دهند.

کد خبر 757225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.