بهسازی و ارتقا سطح کیفی معابر منطقه ۲ اراک

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک گفت: در راستای بهسازی و ارتقا سطح کیفی معابر، در روزهای اخیر ۲۷۰ تن آسفالت در سطح معابر فرعی و اصلی این منطقه شهری پخش و توزیع شده است.

ناصر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توزیع بالغ بر ۲۷۰ تن روکش آسفالت در معابر اصلی و فرعی سطح منطقه دو اراک طی روزهای اخیر اظهار کرد: پس از جدول‌گذاری نهری حد فاصل میدان راه‌آهن تا میدان فرمانداری با توزیع آسفالت در کنار جداول پروژه تکمیل شد.

وی افزود: همچنین کوچه‌های خراطی و بیژن در خیابان امام خمینی (ره)، بن بست گلشن در خیابان پشتاره، عمار در خیابان شهید بهشتی، مؤمنی خیابان نیسانیان، مقابل بیمارستان امام خمینی (ره)، کوچه‌های منتهی به معبر شهید شیرودی از جمله محمودآبادی، توحید و مهدی سلطانی لکه‌گیری و روکش آسفالت شد.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک در خصوص دیگر اقدامات مهم صورت گرفته در سطح این منطقه شهری تصریح کرد: طی روزهای اخیر ترمیم و بهسازی کف فرش پیاده رو هر دو لاین خیابان شهید شیرودی، تعمیر و اصلاح کانال عرضی و اجرای ۳۰ متر طول جدول گذاری نهری در ابتدای خیابان میثم (چهارراه هلال‌احمر) انجام شده است.

عسگری ادامه داد: همچنین بر اساس درخواست شهروندان از سامانه ۱۳۷ اجرای جدول‌گذاری ورودی بن‌بست شهید محمددوست در خیابان نوزده دی در راستای رفع مشکل آب‌گرفتگی کوچه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با عنایت به اینکه توسعه و تأمین زیرساخت‌های آبرسانی گام مهمی در راستای مدیریت بهینه منابع آبی و بهبود نگهداشت فضای سبز است.

سرپرست منطقه دو شهرداری اراک اظهار کرد: در همین راستا با همکاری عوامل اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، اصلاح و بازسازی خط انتقال آب بوستان ورودی کمربندی کوی رضوی و تعمیر محفظه آن برای نگهداری و محافظت از کنتورهای آب شهری، در راستای جلوگیری از هدر رفت و صرفه‌جویی آب اجرایی شده است.

کد خبر 757080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.