بندر امیر آباد، یکی از مهمترین پروژه‌های شرق استان مازندران است

استاندار مازندران گفت: بندر امیرآباد یکی از مهم‌ترین پروژه شرق استان است که به عنوان کریدور دریایی طبق بازدید وزیر راه و شهرسازی طی سفر دوم ریاست‌جمهوری به مازندران و نگاه اقتصاد دریامحور مصوبات و اعتباراتی برای آن اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یوسف نوری، عصر امروز_سه‌شنبه اول خرداد_ در حاشیه بازدید از سد گلورد در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: با توجه به منویات و خواسته رهبری بر ادامه امور با قدرت و قوت و طبق خواسته رئیس‌جمهور شهید، بنای دولت همچنان بر پیگیری امور است.

وی افزود: طی بازدید از سد گلورد گنجایش آبگیری آن ۱۱۵ میلیون مترمکعب است برای تأمین آب شرب و کشاورزی اراضی پایین‌دست در حال احداث است.

استاندار مازندران با بیان اینکه احداث سد گلورد جلوگیری از سیلاب‌های این مسیر عمل خواهد کرد، گفت: چند عملیات اجرایی این پروژه بسیار خوب مازندران باقی مانده که تأمین مالی آن انجام شده است.

نوری از تخصیص اعتبار یک‌هزار و یکصد میلیارد تومانی برای این سد در دولت سیزدهم خبر داد و مطرح کرد: تاکنون عملیات خوبی در احداث سد صورت گرفته و پلی ارتباطی روستاها به شهر نیز دستور کار قرار گرفته و طبق قول از سوی پیمانکار تا شهریور تحویل داده شود.

وی با اشاره به اینکه پل روستایی در دست ساخت به طول ۲۸۱ متر و عرض ۱۲ مترمربع است، عنوان کرد: همچنین احداث جاده‌ای که با پیگیری میراث‌فرهنگی مازندران این مشکل نیز مرتفع و اجرایی می‌شود.

نماینده عالی دولت سیزدهم در مازندران یکی از مهم‌ترین پروژه شرق استان را بندر امیرآباد دانست و خاطرنشان کرد: این بندر به عنوان کریدور دریایی طبق بازدید وزیر راه و شهرسازی طی سفر دوم ریاست‌جمهوری به مازندران و نگاه اقتصاد دریامحور مصوبات و اعتباراتی برای آن اختصاص پیدا کرده است تا بتوانیم قطعه‌ای از این سیاست‌های دریامحور در بندر امیرآباد اجرایی کنیم.

کد خبر 756003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.