با تمرکز بر هویت‌بخشی به جوانان فعالیتم را آغاز خواهم کرد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه در نظر دارم ساماندهی اخلاقی و از جنس تربیتی برای حوزه ورزش داشته باشم، گفت: در حوزه جوانان معتقدم با تمرکز بر موضوعات حوزه جوانان از جمله موضوعاتی از قبیل جمعیت، ازدواج، اوقات فراغت و هویت‌بخشی به جوانان کار را آغاز خواهم کرد.

سیدمهدی صدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه با توجه به شرایط فعلی کشور در مورد تودیع و معارفه با اینجانب صحبتی مطرح نشده است، اظهار کرد: حوزه ورزش از بابت رویدادهایی که در کل کشور انجام می‌پذیرد ظرفیت‌های زیادی دارد و فرصت‌های را ایجاد کرده که امیدوارم در زمان کوتاهی با اشرافیت کامل روی موضوعات در راستای تقویت آن‌ها اقداماتی را صورت دهم.

وی با اشاره به اولویت‌هایش در ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در نظر دارم ساماندهی اخلاقی و از جنس تربیتی برای حوزه ورزش داشته باشم. در حوزه جوانان با توجه به سوابقی که پیش‌تر وجود داشته معتقدم با تمرکز بر موضوعات حوزه جوانان از جمله موضوعاتی از قبیل جمعیت، ازدواج، اوقات فراغت و هویت‌بخشی به جوانان کار را آغاز خواهم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پاسخ به اینکه حلقه مفقوده ورزش و جوانان استان اصفهان را چه موضوعی می‌داند، گفت: در حال حاضر به خود اجازه نمی‌دهم در این زمینه اظهار نظر کنم. اینکه بخواهم نقاط قوت و ضعف مطرح کنم را پس از استقرار و اشرافیت بر موضوعات بیان خواهم کرد.

گفت‌وگو از بهنام عبدلی

کد خبر 755855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.