پیام مشترک تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در پی شهادت رئیس‌جمهور

شهردار ایلام، رئیس و اعضای شورای شهر ایلام در پیام مشترکی شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهانش را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، شهردار ایلام، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ایلام در پیام مشترکی شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهانش را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت شهردار ایلام، رئیس و اعضای شورای شهر ایلام به شرح زیر است:

«بِسم اللهِ الرَحْمن الرَّحِیم
انالله و اناالیه راجعون

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا، خبر شهادت عالم موحد، مجتهد برجسته، مجاهد فی سبیل الله، یار و یاور امام و رهبری، آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران ما را در حزن و اندوه فرو برد و دل‌های عاشقان و وفاداران به نظام و انقلاب را غم و ماتم فرو برد.

گرچه تأملات روحی فراوان مجال تشریح صفات بارز و برجسته این مرد خدایی را در این مقال نمی‌دهد، اما این فقید سعید چه در مقام رئیس قوه قضائیه و چه به عنوان تولیت آستان قدس رضوی و طی این سه سال در مقام رئیس جمهوری همواره در راه خدمت به خلق الله خاصه محرومین و مستضعفین سپری کرد و همیشه با آنان بود.


سیدابراهیم رئیسی همیشه خستگی ناپذیر و با انگیزه بود تا جایی که با تاسی از منش امام در میان مردم حضور و جلوه مردمی بودن و خدمت بی منت به آنها را سرلوحه کار خود قرار داد.

در دوران مسؤلیت کوتاه ایشان در کسوت رئیس دولت، اتفاقات خوبی در سطح ملی و بین الملل خاصه سیاست خارجی و عضویت ایران در مجامع جهانی از جمله عضویت در شانگ‌های افتاد و در منطقه نیز نقش دولت در اقتدار محور مقاومت ستودنی بود.

آیت الله رئیسی با شوق خدمتگزاری به ملت در سفرهای استانی همواره به میان مردم می‌رفت و پای درد و دل آنها می‌نشست تا جایی که به گفته رهبر معظم انقلاب در اثنای خدمت به مردم بنا به مشیت الهی به سوی معبود خویش‌شتافت و ثابت کرد شهید راه خدمت است.

در این حادثه حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه کشورمان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد که عمری در دستگاه دیپلماسی منشأ خدمت بود و همواره در جلسات و رایزنی با مقامات خارجی قاطعانه از منافع ملی ایران اسلامی دفاع می‌کرد.

وی سال‌ها که مدیرکل خاورمیانه و خلیج فارس وزارت خارجه و چه سفیر ایران در بحرین، و اخیراً در کسوت وزیر امور خارجه ایران بود همواره بر پایه سه اصل عزت، حکمت و مصلحت گام بر می‌داشت و مقتدرانه پاسدار منافع ملی کشور بود.

خبر بسیار دردناک و تلخ بود اینکه علاوه بر شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز حجت السلام آل هاشم و استاندار تبریز در میان به شهادت رسیدند.

امام جمعه تبریز دائماً بدون تکلف و بدون تشریفات به میان مردم می‌رفتند، اما دست تقدیر سرنوشت شهادت را رقم زد و سبکبال تا ملکوت اعلی پر کشیدند.

بدین وسیله با دلی مالامال از "اندوه" و سینه‌ای سرشار از "آه" شهادت مجاهد نستوه، یار وفادار امام و رهبری، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهانش و همچنین سرتیم محافظان، خلبان و کادر پرواز را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، نایب برحقش رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض کرده و عُلو درجات را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

"والعاقبه للمتقین"

افشین مظفری شهردار ایلام،
مظفر میرزاد رئیس، و
اعضای شورای اسلامی شهر ایلام»

کد خبر 755684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.