۷۵ هزار زوج نابارور توسط بیمه سلامت نشان‌دار شده‌اند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در سطح کشور ۷۵ هزار زوج نابارور توسط بیمه سلامت نشان‌دار شده‌اند و با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سومین کنگره بین‌المللی کشورهای غرب آسیا و شمال آفریقا (وانا)، امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ با حضور رئیس جهاد دانشگاهی کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پژوهشگران و جامعه علمی در حوزه علوم تولید مثل، سلول‌های بنیادی و زیست فناوری آغاز شد.

فاطمیه محمد بیگی در این کنگره علمی دستاوردهای بیمه سلامت در پوشش بیمه‌ای زوجین نابارور و تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات و داروهای درمان ناباروری را ارزشمند توصیف کرد.

وی افزود: در سطح کشور ۷۵ هزار زوج نابارور توسط بیمه سلامت نشان‌دار شده‌اند و با هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در این کنگره تکنیک‌های پیشرفته باروری و آخرین دستاوردهای علمی در زمینه پیامدهای تکنیک‌های کمک باروری، زیست فناوری و سلول‌های بنیادین در سطح جهانی و با تمرکز بر کشورهای منطقه WANA مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 754265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.