به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سازمان غذا و دارو، سیدحیدر محمدی با تاکید بر نقش پاسخگویی مناسب شماره «۱۹۰» به مردم در خصوص کمبودهای دارویی اظهار کرد: مخاطبان این سامانه بیماران و خانواده آنها هستند و کارشناسان این سامانه باید در حوزه پاسخگویی ضمن رعایت وظایف حرفهای، به صورت شایسته و حفظ کرامت مردم اهتمام داشته باشند.
وی افزود: باید در ارائه خدمت به مردم عزت و شأن آنها حفظ و پاسخگویی به بهترین شکل انجام شود، کارشناسان سامانه ۱۹۰ باید چشم تیزبین سازمان غذا و دارو و کانال ارتباط با مردم باشند.
رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد: با هوشمندی کارشناسان میتوان اطلاعات و تحلیل دقیق مبتنی بر شواهد را به ادارات تخصصی سازمان ارائه داد تا اقدامات مقتضی انجام گرفته و خروجی آن به نفع مردم باشد.
محمدی با اشاره به لزوم آشنایی مردم با سامانه mobil.ttac.ir و اپلیکیشن تیتک تصریح کرد: مردم به راحتی و در مدت زمان کوتاهی میتوانند داروی مورد نظر خود را در این سامانه جستوجو و از نزدیکترین داروخانه تهیه کنند.
نظر شما