آغاز انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس در ۵ شهرستان مازندران

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تنها حوزه انتخابیه مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ساعت هشت صبح امروز_جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت_ هم‌زمان با سراسر کشور در تنها حوزه انتخابیه استان مازندران در پنج شهرستان قائم‌شهر، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی برای چهار کاندیدای راه‌یافته به این مرحله آغاز شد.

مردم این شهرستان‌ها در این رویداد مهم سیاسی که بر اساس تصمیم‌گیری‌های وزارت کشور کاملاً الکترونیکی در هفت حوزه انتخابیه کشور به اجرا درآمد با شور و اشتیاق حضور یافتند.

در این دوره از انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی چهار کاندیدای برای دو کرسی، عمران عباسی با کسب ۲۶ هزار و ۷۸۹ رأی، مصطفی معلمی با ۲۲ هزار و ۶۱۵ رأی، کمال علیپور با ۲۱ هزار و ۴۵۹ رأی و علی کشوری با ۱۸ هزار و ۸ رأی در دوره اول به این دوره راه یافتند که دو نفر با انتخاب مردم به بهارستان می‌روند.

در این انتخابات دوره دوم بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نمایندگان فرماندار، سرگروه‌های فنی و بازرسین انتخابات برای حوزه انتخابیه قائم‌شهر شرکت دارند با فعالیت تعداد ۴۱۶ شعبه و در شهرستان قائم‌شهر ۲۰۴ شعبه أخذ رأی و ۷۲۳ صندوق الکترونیکی أخذ رأی مربوط به شهرستان قائم‌شهر و ۱۳۷۹ صندوق الکترونیکی أخذ رأی برای حوزه انتخابیه قائم‌شهر در نظر گرفته شد.

کد خبر 752177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.