مجید محمدرضاخانی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اهمیت مسئله آراستگی اداری در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: دغدغه معاونت برنامهریزی و سرمایه انسانی این بود که در کنار مسائل فنی مسئله ارتقای کیفی محیطی ساختمانهای شهرداری و جلوگیری از هزینههای اضافه در بودجههای جاری صورت گیرد.
وی افزود: در این راستا آئیننامه نظام آراستگی تدوین و ابلاغ شد که فاز نخست اجرای آن آغاز شده است و در سال جاری ادامه دارد.
معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در قالب این آئیننامه تلاش میکنیم محیط مطلوبی را برای کارکنان و شهروندان در مراجعه به محیط اداری شهرداری قم فراهم کنیم.
محمدرضاخانی با اشاره به اهتمام مجموعه معاونت برنامهریزی و سرمایه انسانی به اجرای قوانین حمایت از خانواده و پیگیری امور مرتبط با بانوان و خانواده گفت: در این مسیر مجموعه امور بانوان و خانواده در معاونت برنامهریزی فعال شده است.
وی مهمترین رویکرد این مجموعه را مسئله جمعیت و حمایت از خانواده دانست و افزود: در این راستا دستورالعمل ارتقای امور بانوان و خانواده تدوین شد و به امضای شهردار قم رسید و به حوزهها ابلاغ شد.
معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تاکید کرد: در قالب این دستورالعمل مشارکت بانوان را در حوزههای مختلف چه در حوزه شهر و چه در حوزه شهرداری ارتقا خواهیم داد.
محمدرضاخانی اضافه کرد: ساختار اداری این تشکیلات در حال حاضر به عنوان امور بانوان و خانواده فعال است.
نظر شما