هلال‌احمر سرمایه‌های انسانی ارزشمندی را در خود جای داده است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با حضور در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان، این مجموعه را از حیث نیروهای کاردان غنی دانست و گفت: مجموعه هلال‌احمر سرمایه‌های انسانی بسیار ارزشمندی را در خود جای داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری شامگاه امروز _شنبه هجدهم فروردین _ در جمع امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان، مردم‌محوری را مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دانست و اظهار کرد: گزارش‌های ارائه شده نشان از رشد و تقویت اساس و پایه کار هلال احمر، بر اساس مردم‌محوری دارند.

وی افزود: این مهم به‌ویژه در تعامل با جوانان مشهود و صدالبته بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه جمعیت هلال‌احمر را حلقه وصل میان نسل جوان با خدا، آرمان‌ها و راه نورانی شهدا، ولایت‌مداری و حضور در عرصه فعالیت دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه هلال‌احمر به‌دلیل فعالیت‌هایی که دارد، برای نسل جوان دارای جاذبه است و می‌تواند زمینه‌ای برای رشد فکری و مسئولیت‌پذیری آن‌ها در جامعه باشد.

غفوری با تاکید بر اینکه به‌فرموده خداوند متعال «کسی که یک نفر را زنده کند مثل این است که همه مردم عالم را زنده کرده است»، اضافه کرد: مجموعه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر، عمل صالح است.

کد خبر 742390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.