به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی نباتینژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» با بیان اینکه مهمترین پروژه نوروزی شهرداری اصفهان میزبانی شایسته از مسافران بوده است، اظهار کرد: این روزها مهمترین پروژه شهرداری اصفهان میزبانی شایسته شهر اصفهان است؛ میزبانی از شهروندانی که در دید و بازدید هستند و فضای شهری را میبینند و فراغتی برای آنها در کنار خانواده پیش میآید و میخواهند از فضاهای تفریحی و موقعیتهای گردشگری که حتی فضای بازدید از بعضی از این موقعیتها برای اولین بار توسط مدیریت شهری فراهم شده است، استفاده کنند و در عین حال میزبانی از گردشگران و ایرانگردانی که نوروز را برای خود هدف قرار دادند تا این جهانشهر زیبا و بینظیر را ببینید که این موضوع مهمترین پروژه ما است.
وی افزود: بر اساس نظرسنجی که بهطور روزانه از مسافران انجام میشود، با افتخار احساس میکنیم نمره بالایی در ارتباط با میزبانی از مسافران نوروزی کسب کردهایم؛ البته مسافران پیشنهادها و دیدگاههای خود را اعلام میکنند و فرهنگ سپاسگزاری بین آنها وجود دارد که ما نیز از آنها قدردانی میکنیم.
رئیس مرکز پژوهشهای شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اصفهان یک شهر فرهیخته و متأثر از مردم نجیب و با فرهنگ است و سطح فرهنگ شهروندی در حد بالایی است؛ از نگهداری فضای سبز تا نظافت شهری و آنچه که دیده میشود و با توجه به اینکه بسیاری از افراد دارای تجربه هستند و ایدههایی دارند، اگر دیدگاهی یا پیشنهادی برای بهتر شدن شهر داشته باشند، از طریق درگاه مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان میتوانند آن را منتقل کنند، چرا که این شهر فقط متعلق به شهروندان اصفهانی نیست و افتخار ما است که خادمان شهر زیبای اصفهان باشیم.
نباتینژاد با اشاره به ورود تعداد زیاد مسافران به شهر اصفهان درباره کیفیت خدماترسانی به آنها تاکید کرد: از چهار ماه قبل ستاد نوروزی متأثر از آسیبشناسیهای سالهای قبل شکل گرفت که چند صد نفر از نیروهای اداری شهرداری اصفهان در آن مستقر هستند، بهطوری که بهجز شهرداری مجموعههای دیگری همچون نیروی انتظامی، جمعیت هلالاحمر، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش در کنار هم خانواده ستاد خدمات سفر شهر را تشکیل دادند و جلسات مربوطه را به صورت مرتب برگزار کردند.
وی ادامه داد: بر اساس جلساتی که داشتیم و دیدگاهها را منتقل میکردیم، نسبت به سالهای قبل اقدامات مثبت تقویت و نقاط ضعف برطرف شده است؛ اگرچه تا نقطه مطلوب نهایی فاصله است و این فاصله هم بر اساس تجربه و دانش و بازخوردگیری از خدمتگیرندگان که همان مسافران هستند، روز به روز بهتر خواهد شد.
نظر شما