از حضور در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان تا توزیع بسته‌های معیشتی در اصفهان

مسئول هیئت رزمندگان استان اصفهان گفت: هیئت رزمندگان اصفهان از همان روزهای ابتدایی این حادثه با اعزام تیم‌های مهندسی برای حل مشکلات آب‌گرفتگی و همچنین پشتیبانی امکانات در سیستان و بلوچستان حاضر شد و پس از آن نیز اقدام به توزیع ۵۰ بسته معیشتی کرد.

محمد نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هیئت رزمندگان اصفهان از همان روزهای ابتدایی این حادثه با اعزام تیم‌های مهندسی برای حل مشکلات آب‌گرفتگی و همچنین پشتیبانی امکانات در میدان حاضر شد و حدود ۲۰ تن از اقلام شامل آب معدنی، سیب‌زمینی، پتو، اقلام خوراکی و… را از بیستم تا بیست‌وپنجم به مناطق سیل‌زده ارسال کرد و با حضور در منطقه دشتیاری به یاری مردم رفت.

وی با اشاره با توزیع بسته‌های معیشتی در اصفهان نیز افزود: با بازگشت از منطقه و به جهت ضرورتی که در ایام ماه مبارک رمضان وجود دارد ۵۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی حدود ۵ میلیون تومان آماده شده و در تاریخ بیست‌وهفتم اسفند توزیع شد.

مسئول هیئت رزمندگان استان اصفهان در خصوص شیوه تأمین هزینه‌های این کمک‌ها تصریح کرد: مجموعه هیئت رزمندگان مجموعه مردمی است که هزینه‌ها توسط مردم تقبل می‌شود و بر همین اساس مردم فریدن اقدام به توزیع سیب‌زمینی‌های مازاد خود، خیران اقدام به خرید آب معدنی و مساجد تهیه پتو کردند و کمک‌های معیشتی با توجه به نیاز مردم تهیه شد.

نادرالاصلی با اشاره به دیگر اقدامات هیئت رزمندگان در این ایام یادآوری کرد: در ایام ماه مبارک رمضان هرشب ۵ هزار غذای گرم طبخ شده و میان نیازمندان توزیع می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از آحاد مردم دعوت می‌کنیم حس نوع‌دوستی خود را در آخرین روزهای سال حفظ کنند و ما نیز آمادگی داریم امکانات مردم را در مناطق محروم و یا سیل‌زده توزیع کنیم

کد خبر 737281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.