امیر رشادینژاد در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که شهروندان روزانه با آن مواجه هستند، دستیابی به موقعیت مکانی نزدیکترین مرکز معاینه فنی نسبت به محل سکونت یا کسبوکار آنها است.
وی با اشاره به دغدغه دستیابی به مرکز معاینه فنی نزدیک به شهروندان افزود: این دغدغه شهروندان با برنامهریزیهای صورت گرفته توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان و همکاری مطلوب سازمان مدیریت حملونقل بار و کالای درونشهری شهرداری اصفهان، از طریق سرویسهای مکانی اپلیکیشن اصفهان من برطرف شده است.
مدیر پروژه سرویسهای مکان محور اصفهان من تصریح کرد: اطلاعات مکانی و توصیفی مرتبط با مراکز معاینه فنی روی اپلیکیشن اصفهان من app.isfahan.ir پیادهسازی شده و برای استفاده شهروندان قابل دسترس است.
رشادینژاد ادامه داد: از قابلیتهای سرویسهای مکانی مراکز معاینه فنی که روی اپلیکیشن اصفهان من پیادهسازی شده است، میتوان به دستیابی صحیح شهروندان به نزدیکترین مرکز معاینه فنی از طریق سرویسهای مسیریابی پیادهسازی شده اشاره کرد، همچنین آگاهی شهروندان از ساعات کاری و نوع وسیله نقلیه مورد پذیرش برای ارائه خدمات به تفکیک هر مرکز یکی دیگر از قابلیتهای این اپلیکیشن است.
وی بیان کرد: فرایند نوبتدهی به شهروندان در دستور کار توسعه آینده سرویس مکانمند معاینه فنی قرار گرفته است که در آینده نزدیک این امکان نیز برای شهروندان فراهم میشود.
نظر شما