منتخبین در مجلس گره‌گشای مشکلات و زمینه ساز رشد شهر و استان باشند

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی ابراز امیدواری کرد منتخبین شهر و استان در مجلس شورای اسلامی گره‌گشای مشکلات شهر و استان و زمینه ساز رشد و تعالی این مرز و بوم باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، مجمع نیروهای انقلاب اسلامی پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده است: «سر به سجده باری تعالی می‌ساییم که پس از شصت سال از قیام الهی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و انواع مرارت‌ها و سختی‌های و سنگ اندازی‌های دشمنان داخلی و خارجی، نظام اسلامی با حمایت ملت شریف ایران سربلند و مقاوم ایستاده است و ندای حق طلبی آن در اقصی نقاط جهان پیچیده است.

خاضعانه خداوند حکیم را شکر می‌گوئیم که ملت مقاوم، فداکار و ایثارگر ایران اسلامی با لبیک به ندای رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای، بار دیگر مهر تأییدی به سخن بنیانگذار انقلاب اسلامی زدند که «‏من با جرأت مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله- صلی الله علیه و آله- و کوفه و عراق در عهد امیرالمؤمنین و حسین بن علی- صلوات الله و سلامه علیهما- می‌باشند.»

مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با تشکر از مردم عزیز کشورمان، مسئولان زحمتکش و نامزدهای محترم دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در تحقق چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به منتخبین مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روز افزون این عزیزان در سنگرهای مهم و تأثیرگذار خدمت گذاری به نظام اسلامی و مردم شریف کشورمان مسئلت می‌نماید.

امید است در سایه الطاف خداوند متعال همدلی، همراهی و همزبانی منتخبین محترم شهر و استان در مجلس شورای اسلامی گره گشای مشکلات شهر و استان و زمینه ساز رشد و تعالی این مرز و بوم باشند.

کد خبر 733060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.