۱۰۰ درصد شعب اخذ رای به سیستم جامع متصل است

وزیر ارتباطات با بیان اینکه رأی گیری به صورت روان انجام می‌شود گفت: قریب به ۱۰۰ درصد شعب اخذ رأی به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عیسی زارع پور امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه برای اولین بار آمارها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود، اظهار کرد: از این طریق می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان، سنین و موضوعات مختلف آن‌ها را بدانیم، اما آنچه مهم است ارتباطات پایدار است و آرا بدون مشکلی در حال اخذ شدن است.

وی افزود: رأی گیری به صورت روان انجام می‌شود و قریب به ۱۰۰ درصد شعب اخذ رأی به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است.

وزیر ارتباطات تصریح کرد: چند شعبه در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل، ارتباط‌شان با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.

زارع پور با اشاره به اینکه زیرساخت‌های انتخاباتی کشور کاملاً آماده است، گفت: ارتباط ۹۹/۵ درصد شعب اخذ رأی برقرار است. هیچ مشکلی تاکنون به ستاد انتخابات گزارش نشده است.

وی تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند. در سامانه انتخاب ایران لیست نامزدها و شعب اخذ رأی وجود دارد.

کد خبر 732217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.