مهدی فضایلی در حاشیه بازدید از بیستوچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فعالیتهای رسانهها در تمامی مقاطع تقریباً یکسان و مشخص است و روشنگری، آگاهی بخشی و اقناع افکار عمومی رسالت کلی رسانه است.
وی افزود: در مقطع انتخابات طبیعتاً این رسالت را باید ترجمه کنید و تلاش کنید با همت و تلاش بیشتری در این زمان حداکثر استفاده را بکنید.
معاون دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری ادامه داد: عدهای برای شرکت کردن و حضور در انتخابات مصمم هستند که تعدادشان کم هم نیست، اما آنهایی که احیاناً دچار تردید هستند در درجه اول و حتی کسانی که تصمیم گرفتند مشارکت نکنند در درجه دوم، مهمترین دلیل آن گرههای ذهنی است که مانع حضور آنها در انتخابات میشود.
فضایلی ادامه داد: هریک از رسانهها به میزان نفوذی که دارند میتوانند تلاش و کمک کنند تا این گرههای ذهنی برطرف شوند و در کنار همه اینها در زمینه امیدآفرینی و اعتمادزایی تلاش کنند.
نظر شما