شناسایی نقاط خطر توسط آتش‌نشانی برای ساماندهی سازه‌های سنتی کرمانشاه

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: آتش‌نشانی موظف به شناسایی نقاط خطرآفرین شهر کرمانشاه در راستای ساماندهی سازه‌های سنتی کرمانشاه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین یگانه _یکشنبه، بیست‌ونهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ساماندهی سازه‌های سنتی کرمانشاه جلسه‌ای با دستگاه‌های متولی امر داشتیم و قرار شد که مجموع اداره‌کل میراث فرهنگی تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه صنعتی داشته باشد.

وی افزود: این جلسه با دانشگاه صنعتی برگزار شد و دانشگاه با عنوان مشاور، بابت مطالعات درباره نحوه دادن خدمات مجموعه‌های مختلف از جمله شرکت گاز، برق، آتش‌نشانی و آب به داخل بازار طرحی تهیه می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: تصمیم بر این شد که با توجه به وضعیت موجود، شرکت گاز بازنگری داشته باشد برای اینکه نحوه گازرسانی کاملاً مشخص شود.

وی ادامه داد: در همین زمینه مجموعه آتش‌نشانی بررسی کرده مجموعه نقاط در حال خطر شناسایی شده و از طرفی توصیه لازم از طریق اصناف به مالکین مغازه درباره نشت کپسول‌های اطفا حریق داده شد.

یگانه عنوان کرد: قرار است مطالعات نهایی طرح توسط مشاور انجام بگیرد و میراث فرهنگی با تأمین اعتبار اقدامات لازم برای ساماندهی به بخش تأسیسات بازارهای سنتی کرمانشاه که به عنوان میراث فرهنگی این استان است را مد نظر قرار دهند.

وی عنوان کرد: درخواست ما از رسانه‌ها این است که موارد را به عنوان مطالبه شهروندی از دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله میراث فرهنگی و شرکت‌های توزیع برق و سایرین اخذ کنند.

کد خبر 729333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.