به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز دوشنبه _ بیست و سوم بهمن _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شرکت بهمنظور تسهیل در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، درخواستها و گزارشهای دریافتی شهروندان محترم از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۲۴ مورد درخواست مندرج در سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت نیرو و تعداد ۹۹ مورد درخواست مندرج در سامانه ارتباطات مردم و دولت (سامد) را به طور کامل مورد بررسی و پاسخگویی قرار داده است.
وی عنوان کرد: میانگین زمان پاسخگویی به موارد ذکر شده ۳ روز کاری بوده که منجر به کاهش چشمگیر حضور شهروندان و مشترکین جهت پیگیری شکایات و درخواستهای خود در شرکت آبفا شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان افزود: مردم شریف استان میتوانند به منظور ثبت و پیگیری درخواستهای خود به جای مراجعه حضوری و تماس تلفنی از طریق اینترنت اقدام نمایند. این شرکت اهتمام خود را در جهت تسریع و تسهیل در پاسخگویی به شهروندان و مشترکین محترم از این طریق، به کار خواهد برد.
نظر شما