۲۸ پروژه عمرانی در شهرستان خنج به بهره برداری رسید

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: چهار پروژه به نمایندگی از ۲۸ پروژه عمرانی به مناسبت دهه فجر در شهرستان خنج مورد بهره برداری قرار گرفت و سه پروژه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن نعمتی در آئین کلنگ زنی و بهره برداری از طرح‌های عمرانی شهرستان خنج اظهار کرد: افتتاح یک هزار و ۵۸۱ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ هزار میلیارد ریال همزمان با چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی در استان فارس نشان از عزم راسخ دولت سیزدهم در خدمات رسانی به مردم است.

وی افزود: پروژه آبرسانی به روستای دمکو بید زرد با اعتباری بالغ بر ۲۵۳ میلیارد ریال، پروژه احداث باند دوم بلوار خنج - سده - پلیس راه به طول ۵/۵ کیلومتر با برآورد هزینه ۷۰۰ میلیارد ریال، افتتاح بازارچه عرضه مستقیم کالا طرح مزرعه تا سفره با زیربنای ۱۵۰ متر مربع و اعتبار هفت میلیارد ریال از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اضافه کرد: در ایام دهه فجر همچنین در شهرستان خنج یک مجتمع گردشگری با مساحت عرصه ۷۰ هزار و ۲۸۵ مترمربع و میزان سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال و فاز چهار نهضت ملی مسکن با مشخصه ۷۲۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن و ۱۵۲ قطعه طرح جوانی جمعیت کلنگ زنی شد.

به گزارش ایمنا، افتتاح خانه بهداشت روستای شیر داشی در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۱۱ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر دستاوردهای سفر معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس به شهرستان خنج بود.

کد خبر 726749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.