سید احمد صالحی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان، اظهار کرد: اداره کل بازرسی شهرداری کلانشهر اهواز با راهاندازی سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات الکترونیکی بازرسییار با شعار محوری شهروند مسئول و مدیر پاسخگو مسیر تحول را طی خواهد کرد.
وی افزود: این سامانه برای اولین بار با هدف رسیدگی و پاسخگویی در اسرع وقت به درخواستهای شهروندان به صورت غیرحضوری جهت ثبت شکایات، پیشنهادها و انتقادات و پیگیری فرآیند رسیدگی به شکایت راه اندازی شد.
مدیرکل بازرسی شهرداری اهواز ادامه داد: از این پس شهروندان اهوازی با مراجعه به تارنمای https://bazresiyar.ahvaz.ir میتوانند شکایات و درخواستهای خود را در سامانه بازرسی یار ثبت کرده و به صورت آنلاین فرآیند رسیدگی به پرونده را بررسی کنند.
نظر شما