به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، احمد ترکمانی اظهار کرد: افرادی که از استان و شهرستانها برای سفر به شهرستانی دیگر به پایانه مسافربری امام علی (ع) مراجعه میکنند از وضعیت و خدمات دهی پایانه گلایه مند هستند.
عضو شورای اسلامی شهر یزد افزود: مسافران باید مدتی را جهت رفتن به شهرستانی دیگر، در پایانه سپری کنند و ضرورت دارد در راستای رفاه حال مسافران خدمات دهی و فضای بصری پایانه رضایت بخش باشد.
ترکمانی تصریح کرد: از شهردار درخواست میشود در اسرع وقت برای بهسازی سالن پایانه، نماز خانه و احداث استراحتگاه و فضاهای مجزا به جای کانکس برای تهیه بلیط و خوراکی اقدامات لازم را انجام دهد یا برای انتقال پایانه به مکانی مناسبتر راهکاری برگزیند.
وی افزود: پایانهها باید مکانی باشد که مسافران با رضایت کامل ساعاتی را جهت رسیدن به مقصد سپری کنند و خدمات اولیه آن فراهم باشد و به نظر میرسد در راستای جانمایی بهتر هم باید چاره اندیشی شود.
نظر شما