کندی تردد در جاده‌های کرمانشاه در پی بارش برف و مه‌گرفتگی

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش برف در بعضی محورهای کرمانشاه و مه‌گرفتگی در بعضی راه‌ها گفت: این دو پدیده طبیعی موجب کند شدن تردد شده و لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری در جاده‌ها حضور پیدا کنند.

عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در گردنه‌های بید سرخ، مله ماس، قلاجه، تته، حسن‌آباد، پلنگانه، ملندر، خسروآباد و سرمیل به علت بارش بیشتر برف، رانندگان باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

وی افزود: در راه‌ها و محورهای مواصلاتی کنگاور، پاوه، اسلام‌آباد غرب، سنقر و کلیایی، صحنه، حمیل، بیستون و جوانرود نیز بارش برف موجب لغزندگی جاده‌ها شده است و تردد وسایل نقلیه به‌کندی انجام می‌شود.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات کسب شده در حال حاضر نیز شاهد پدیده مه‌گرفتگی در بعضی راه‌ها همچون گردنه بیدسرخ، قلاجه، حمیل، کمربندی کنگاور و ماهیدشت هستیم که همین موضوع تردد را در این مسیرها کند کرده و موجب کاهش سطح دید رانندگان شده است.

زارع اضافه کرد: در این شرایط با توجه به لغزندگی و کندی حرکت و محدودیت دید رانندگان، رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه برای پیشگیری از وقوع تصادفات حائز اهمیت است.

وی گفت: از همان لحظات اولیه شروع بارش عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی توسط تیم‌های طرح زمستانی پلیس راه و راهداری استان انجام شده است و همچنان ادامه دارد.

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از حضور ۱۰۰ تیم گشتی پلیس راه در محورهای استان خبر داد و افزود: این تیم‌ها به‌صورت شبانه‌روزی در راه‌ها حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری مردم و مسافران بشتابند.

کد خبر 723580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.