شاخص آلودگی هوای مشهد، امروز پنجشنبه ۵ بهمن+ آخرین وضعیت

هوای کلانشهر مشهد امروز، پنجشنبه با قرار گرفتن روی شاخص ۹۹ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، میانگین کیفیت هوای مناطق سیزده‌گانه مشهد امروز_ پنجشنبه پنجم بهمن_ با قرار گرفتن روی شاخص ۹۹ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

همچنین هوای کلانشهر مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته با قرار گرفتن روی شاخص ۱۲۲ در وضعیت ناسالم قرار داشته است.

شاخص ایستگاه‌های سطح شهر مشهد به تفکیک در ایستگاه سجاد با شاخص ۱۰۷، مفتح با شاخص ۱۱۴، خیام شمالی با شاخص ۱۰۲، رسالت با شاخص ۱۰۶، ماشین ابزار با شاخص ۱۲۶، و ایستگاه طرق با شاخص ۱۲۲ در وضعیت هوای نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

همچنین ایستگاه ساختمان با شاخص ۱۸۲، ویلا با شاخص ۱۵۷ و ایستگاه نخریسی با شاخص ۱۵۲، در وضعیت هوای قرمز و ناسالم برای عموم مردم قرار دارند.

لازم به ذکر است شاخص آلودگی هوا تنها در ایستگاه کریمی با شاخص ۷۲ و ایستگاه سمرقند با شاخص ۸۰ در وضعیت زرد و قابل قبول قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوهای) است.

از ابتدای سال جاری تا امروز در مشهد ۱۴ روز هوای پاک، ۲۰۷ روز هوای قابل قبول، ۷۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس، ۹ روز هوای ناسالم، دو روز بسیار ناسالم و یک روز خطرناک در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

کد خبر 722941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.