علی باقری در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فاصله بین بتن انبساط و انقباض روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) اظهار کرد: جهت احداث روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) بین ستونها، تیرهای بتنی کار گذاشته شده است و با تغییر فصول و برودت هوا فاصله ایجاد شده با انبساط و انقباض تغییر میکند که این تغییر موجب تخریب آسفالت و دستانداز میشود.
وی افزود: این فاصلهها پس از گذشت چندسال با توجه به حجم تردد و برودت هوا نیاز به اصلاح و مرمت دارد.
مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ضمن اشاره به هزینه ۶۵ میلیارد ریالی اصلاح شکاف بین بتن انبساط و انقباض روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) تصریح کرد: با توجه به حجم تردد در این بزرگراه عملیات اصلاح و مرمت ۷۴ شکاف بین بتن زمانبر بوده و به این منظور از سال ۱۴۰۱ این عملیات آغاز و تا اواسط سال جاری ادامه داشته است.
باقری ادامه داد: عملیات اصلاح در سال جاری با زیرسازی که هشت عدد آن با استفاده از الاستومری (پلاستیک فشرده مقاوم) و ۳۵ عدد از آن با آسفالت انجام شده است.
وی با اشاره به سایر اقدامات روگذر بزرگراه امام خمینی (ره) بیان کرد: به دلیل جمع شدن آب هنگام بارش باران، عملیات اجرای کانیو دفع آبهای سطحی به طول ۲۲۰۰ متر و هزینه ۱۰ میلیارد ریال در دست اجرا است.
نظر شما