محمدرضا سمیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در خراسانرضوی با اشاره به راهاندازی سامانه مدیریت تابلوهای تبلیغاتی در شهر مشهد اظهار کرد: جهت تسهیل در ارائه خدمت درخواست نصب تابلوی صنفی و پردهآویز به صورت غیرحضوری و امکان نظارت مکانمند بر تابلوهای تبلیغی سطح شهر این سامانه به سفارش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی طراحی و تولید شده است.
وی افزود: در فرآیند صدور و تمدید مجوز تابلوهای صنوف، همه اشخاص حقیقی و حقوقی پس از ثبت مشخصات خود، تعداد، متن و ابعاد تابلو در مکان مورد نیاز نسبت به پرداخت اینترنتی هزینه محاسبه شده بر اساس قیمت منطقهای اقدام میکند تا مجوز سالانه در سیستم صادر شود.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: پیش از این لازم بود همه شهروندان در تمام مناطق شهری با ارائه مدارک در محل کارگزاری مربوطه حضور پیدا میکردند تا محاسبات توسط کارشناس جهت پرداخت عوارض صورت میپذیرفت و گواهی صادر میشد، اما با راهاندازی این سامانه همه این مراحل شهروندسپاری شده و بهصورت غیرحضوری قابل انجام است و منجر به تشکیل بانک جامع اطلاعاتی از اصناف خواهد شد، همچنین تمدید مجوز سالانه نیز بر اساس دادههای ثبتی قبلی، بهراحتی قابل انجام است.
نظر شما