به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی در نشست رابطین شورای اسلامی شهر با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری شیراز که از طریق تماس تلفنی میهمان این نشست بود، اظهار کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی یکی از عوامل ایجاد رضایتمندی در شهروندان است.
وی افزود: هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری در این بخش کسب سود مادی نیست، بلکه کوتاه کردن دست واسطهها، کیفیت خدمات و درنهایت رضایتمندی شهروندان، در دستور کار قرار دارد.
شهردار کلانشهر شیراز با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در سازمان ساماندهی مشاغل شهری انجامشده است، خاطرنشان کرد: طراحی بازارچههای جدید و توسعه میدان مرکزی میوه و ترهبار و میدانهای دوم و سوم از طرحهای خوبی است که در دستور کار قرار گرفته است و باید با جدیت دنبال و پیگیری شود.
خدماتدهی مطلوب به شهروندان نیازمند نظارت مستمر در مراکز عرضه خدمات است
محمدتقی تذروی، نایبرئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این نشست اظهار کرد: در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری اقدامات خوبی انجام شده است که نتایج آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.
وی با بیان اینکه خدماتدهی مطلوب به شهروندان نیازمند نظارت مستمر در مراکز عرضه خدمات است، افزود: منابع انسانی شهرداری برای نظارت بر این مراکز با حجم گسترده خدمات محدود است و رابطین شورا باید در این زمینه با ما همکاری بیشتری داشته باشند.
توجه ویژه به منافع شهروندان از ایجاد زیرساختها تا شروع اقدامات عملیاتی سازمان
پژمان شفیعی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه نقشه راه و گامهای عملیاتی ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در شیراز تدوین شده است، اظهار کرد: در ابتدا متناسب با نیازهای شهر و شهروندان زیرساختها و فرآیندهای مورد نیاز در مسیر تحول سازمان شناسایی و طی یک سال گذشته بر اساس مأموریتهای سازمانی در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم و آلاینده و ساماندهی مراکز عرضه خدمات و محصولات، برنامهریزیهای لازم انجام شده است.
وی افزود: با ایجاد چارچوبهای کاری و برنامهریزی دقیق، بودجه عمرانی سازمان با افزایش حدود پنج برابر نسبت به یک سال گذشته در قالب پروژههای پژوهشی، هوشمندسازی، ساماندهی مشاغل آلاینده، ساماندهی مشاغل بیکانون، احداث بازارچهها و بهسازی و نگهداری میدان مرکزی میوه و ترهبار تدوین شده که نشاندهنده تحول و پویایی در سازمان برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآوردههای کشاورزی شهرداری شیراز طراحی بازارچهها با الگوی جدید را از دیگر اقدامات مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: بهزودی کلنگ اولین بازارچه با الگوی جدید دریکی از مناطق کلانشهر شیراز به زمین زده خواهد شد.
شفیعی با تأکید بر ارتباط مستمر با رابطین شورا بهعنوان نمایندگان مردم اضافه کرد: با توجه بهضرورت اثرگذاری مطالبات و خواستههای بحق شهروندان در برنامهها و پروژههای سازمان، تلاش میکنیم از نظرات یاوران و رابطین شورا استفاده کنیم و این ارتباط پایدار و مستمر شود.
ارتباط مدیران با مردم به معنای پویایی و فعالیت سازمان است
غلامرضا شهریاری، مشاور شهردار شیراز در حوزه ارتباطات مردمی با بیان اینکه ارتباط با مدیران به معنای پویایی و فعالیت یک سازمان است، اظهار کرد: ارتباط با مردم در شهرداری بسیار گسترده و مبنای فعالیتهای آن است.
وی با بیان اینکه رابطین شورای اسلامی شهر شیراز یک گروه منسجم و پل ارتباطی میان مدیران و مردم هستند، افزود: مردم باید از اقدامات شهرداری مطلع شوند و ارتباط با محلات باید تقویت شود.
نظر شما