۱۳۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های استان واریز شد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: طی یک سال گذشته مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان به حساب دهیاری‌های خراسان جنوبی واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، حسین هاشمی امروز _پنجشنبه بیست‌وهشتم دی_ در سومین نشست مشورتی بخشداران استان اظهار کرد: این اعتبار از محل‌های مختلف به حساب دهیاری‌های استان واریز شده است.

وی بیان کرد: از سوی دهیاری‌های استان و از دهه فجر سال گذشته تاکنون ۶۶۹ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی در مناسبت‌های مختلف افتتاح شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها ۲۰۵ میلیارد تومان است.

هاشمی با اشاره به تشکیل کمیته تسهیلات استانی، عنوان کرد: تاکنون در این کمیته به ۴۶ طرح درآمدزا و نیز خرید ماشین آلات با اعتبار بالغ بر ۹۲ میلیارد تومان به دهیاران تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری ادامه داد: از بخشداران انتظار است اشرافیت کاملی به حوزه کاری و مجموعه زیر دست خود داشته باشند.

وی افزود: به‌روزرسانی آمار و اطلاعات و نیز تشکیل اطلس حوزه‌های مختلف از ضروریاتی است که باید مورد توجه بخشداران و دهیاران باشد.

هاشمی تاکید کرد: از بخشداران انتظار می‌رود تا برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، برپایی برپای میز خدمت، گردهمایی روستاییان و عشایر، جشنواره بازی‌های بومی و محلی، مسابقات ورزشی و … را در جهت امیدآفرینی و نشاط اجتماعی برنامه‌ریزی کنند.

کد خبر 721167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.