طاهره کمالی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اپ «اصفهان من» وباپلیکیشنی است که در حال حاضر بستری برای ارائه خدمات غیرحضوری شهرداری اصفهان به شهروندان و گردشگران است.
وی افزود: شهرداری اصفهان، برای توسعه زیرساخت سوپر اپ اصفهان من بهعنوان کانال دسترسی خدمات حوزه شهروندی و گردشگری در نصفجهان و از طریق تلفن همراه اقدام کرده است، بهگونهای که قصد دارد نگاه به این اپ فقط معطوف به حوزه خدمات شهرداری نباشد و بر اساس نیاز شهروندان خدمات آن را توسعه دهد.
مدیر پروژه اپ اصفهان من خاطرنشان کرد: شهرداری در نظر دارد در راستای توسعه و گسترش خدمات در اپ اصفهان من مطابق شرایطی نسبت به شناسایی خدمات قابل ارائه، از طریق دعوت به ارسال اطلاعات و شناسنامه خدمت اقدام کند.
کمالی با بیان اینکه شرایطی شامل موارد فنی، عمومی و مالی توسط صاحبان کسب و کار باید برای خدمات قابل ارائه در اپ اصفهان من مد نظر باشد، ادامه داد: ارائه خدمت به صورت نسخه (PWA )، انجام شناسایی شهروندان و احراز هویت با SSO شهرداری (هماهنگ با اپ دولت من)، پیروی از استاندارد طراحی تجربه کاربری شهرداری در بخش فنی قرار میگیرید، همچنین، ارائه مجوز رسمی فعالیت، پایبندی به ارزشها و قوانین جمهوری اسلامی ایران، پاسخگویی و پشتیبانی فعال خدمت ارائه شده در بخش عمومی و ارائه پیشنهاد مدل درآمدی مشارکتی در بخش مالی قرار میگیرد.
وی اضافه کرد: همچنین پس از احراز شرایط و توافق، برای ارائه خدمت از طریق اپ «اصفهان من» برای مدت شش ماه شهرداری هیچ سود مشارکتی یا هزینهای از صاحبان کسبوکار دریافت نخواهد کرد.
مدیر پروژه اپ اصفهان من ادامه داد: از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که در این زمینه دارای خدمات قابل ارائه، تجربه و نمونه کارهای موفق و بستر آماده بهکار هستند، دعوت میشود در صورت تمایل درخواست خود را با اطلاعات مربوطه، حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه، پانزدهم بهمن به نشانی info@ict.isfahan.ir ارسال کنند.
کمالی تاکید کرد: صاحبان کسبوکار در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تماس ۷-۳۶۶۱۷۳۲۵(۰۳۱) داخلی ۲۱۹ تماس بگیرند و توجه داشته باشند که ارائه اطلاعات و درخواستها، حقی برای اشخاص حقیقی و حقوقی ایجاد نکرده و شهرداری اصفهان پس از بررسی، اعلام نظر خواهد کرد.
نظر شما