راه اندازی ۴ شبکه تلویزیونی انتخاباتی در حوزه‌های انتخابیه استان یزد

استاندار یزد گفت: چهار شبکه تلویزیونی انتخاباتی در چهار حوزه انتخابیه استان یزد راه اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی مرکز صدا و سیمای یزد، مهران فاطمی، در نشست هم اندیشی با فرمانداران شهرستان‌ها با مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات بر تقویت پوشش رادیویی و تلویزیونی و همکاری مناسب فرمانداران با برنامه سازان صداوسیما اظهار کرد: چهار شبکه تلویزیونی انتخاباتی در چهار حوزه انتخابیه استان یزد راه اندازی شده است.

فاطمی، با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند صداوسیمای مرکز یزد گفت: این رسانه همواره با عملکرد مناسب پشتیبان دولت بوده است.

وی همچنین به توجه بیشتر به اخبار شهرستان یزد، تقویت کمی و کیفی تجهیزات و امکانات خبرنگاران آزاد شهرستان‌ها، تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در برنامه‌ها از دیگر موضوعاتی بود که به آن تاکید کرد.

احسان کریمی، مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد در این نشست، ضمن ارائه نتایج یک نظرسنجی انتخاباتی در استان از فرمانداران خواست با تعامل و همکاری مناسب با برنامه سازان زمینه ساخت برنامه‌هایی با نشاط و امیدبخش را در آستانه انتخابات در استان یزد فراهم کنند.

ارائه گزارش از آخرین اقدامات و اولویت‌های این مرکز جهت ایجاد فضایی شاد و پرشور انتخاباتی برای مردم، برگزاری ۱۲ جشن در شهرستان‌ها با حضور هنرمندان و مفاخر هر منطقه، برنامه یزدگردی، خوشا روستا و مردم بالادست از برنامه‌های صداوسیمای مرکز یزد در این راستا عنوان شد.

کد خبر 717462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.