رهاسازی گروگان از دست ۳ گروگان‌گیر

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌میاندشت از دستگیری سه گروگان‌گیر خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حمزه بهرامی اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری این فرماندهی در حین کنترل تردد خودروهای عبوری و اجرای طرح‌های پیشگیرانه انتظامی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با سه سرنشین مشکوک شدند و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو و طی بررسی دقیق مأموران پلیس مشخص شد فردی کف خودرو با دست و پای بسته افتاده که برای مخفی کردن وی از دید پلیس، صورت او را با کاپشن و لباس پوشانده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین‌میاندشت تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد طی یک اختلاف مالی و در پی خرید و فروش سکه‌های تقلبی در استانی دیگر، سه سرنشین این خودرو به عنوان خریدار اقدام به ربودن این فرد کرده بودند که با هوشیاری و اقدام به موقع مأموران انتظامی دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۲۶۴ سکه تقلبی از خودرو توقیفی، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 711747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.