دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت مسئولان را مضاعف می‌کند

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به آثار و برکات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: دیدار با خانواده معزز شهدا و تکریم آن‌ها جزو وظایف اصلی مسئولان نظام اسلامی است که انگیزه خدمت را مضاعف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن محمدحسینی در حاشیه دیدار با خانواده شهید والامقام ایرج علویجه‌رنانی که در فضایی معنوی برگزار شد، با اشاره به اینکه مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: اگر امروز فعالیت‌های مختلف عمرانی و آبادانی در شهر صورت می‌گیرد و امنیت کامل در کشور وجود دارد، به برکت خون شهدای والامقام است.

وی با تجلیل از صبر و مقاومت و روحیه مثال‌زدنی پدر و مادر شهید ایرج علویجه، با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا تا رسیدن به آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت مسئولان را مضاعف می‌کند

عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا هستیم

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان در این دیدار گفت: خانواده‌های شهدا مظهر ایثار و فداکاری هستند و ما عزت و آزادی کشور را مدیون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه صبوری مادران و پدران شهدا به ما توان می‌دهد تا در راه خدمت به نظام اسلامی و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاشی مضاعف داشته باشیم، گفت: همه مردم باید قدرشناس شهدا باشند، زیرا که انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به جایگاه والایی رسیده و در حال حاضر خانواده شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند.

دیدار با خانواده شهدا انگیزه خدمت مسئولان را مضاعف می‌کند

یکی از وظایف مسئولان، عمل به فرمایش‌های رهبر انقلاب است

مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در این دیدار خاطرنشان کرد: برای خدمت به شهر و شهروندان باید از ارواح طیبه شهدا استمداد کرد، زیرا که آن‌ها برای خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی از هستی خود گذشتند، از این‌رو باید با ادامه‌دادن راه آن‌ها تا رسیدن به سرمنزل مقصود، همواره آماده خدمت به مردم و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به جمله رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، افزود: یکی از وظایف مسئولان، عمل کردن به این فرمایش رهبر انقلاب است و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، روح ایثار و مقاومت را در جامعه نهادینه می‌کند.

کد خبر 709211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.