به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حملونقل شمال بریتانیا (TfN) یک استراتژی نوآورانه برای حملونقل مؤثر و کارآمد شهروندان ارائه کرده است که هدف اولیه آن تقویت همکاری بین این شرکت و شرکای مختلف برای ارتقای تجربه مسافران در سراسر کشور است، این استراتژی به موضوعهای مختلف مانند سادهسازی سیستمهای پرداخت، امکان ادغام بلیط در حالتهای مختلف حملونقل میپردازد.
TfN قصد دارد با مدرن کردن فرآیندهای فروش بلیط، دسترسی مسافران به خدمات حملونقل را سادهتر کند؛ همچنین سرمایهگذاری در زیرساختهای دیجیتال برای ارائه راهحلهای نوآورانه که به بهبود تجربه مسافران کمک میکند، بسیار مهم است؛ هدف این استراتژی ترویج روشهای حملونقل پایدار و پیشرفته برای آینده، کاهش ازدحام و همچنین کاهش میزان انتشار گازهای گلخانهای است.
انتظار میرود که استراتژی جدید با ارائه اطلاعات جامعتر و بهتر، شهروندان را به استفاده بیشتر از وسایل حملونقل عمومی تشویق کند، در این صورت میزان آلودگی هوا و انتشار گازهای گلخانهای کاهش پیدا میکند؛ علاوه بر این، با اجرا شدن استراتژی ارائه شده توسط شرکت حملونقل شمال بریتانیا (TfN) یک شهر سبزتر ایجاد خواهد شد.
نظر شما