به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس افرادی در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: کیفیسازی خدمات غیرحضوری شهرداری یکی از دغدغههای روزانه شهرداری است که اقدامات متنوعی پیرامون آن صورت گرفته است، اظهار کرد: یکی از آخرین اقدامات، واگذاری بازدید درخواست پروانه ساختمانی به کارشناسان بازدید دفاتر پیشخوان دولت است؛ در همین راستا هشتم آبان سال جاری جلسه هماندیشی با حضور کارشناسان بازدید، کاربران طرح تفصیلی و نقشهبرداران مناطق پانزدهگانه در محل کتابخانه مرکزی شهر اصفهان برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه موضوع حذف گردش فیزیکی پرونده، حذف کارت گذربندی فیزیکی و ایجاد الکترونیکی آن به صورت خودکار توسط سامانه و تشریح دسترسیهای جدید ایجاد شده برای همکاران و شهروندان انجام شد.
قائممقام مدیریت شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: فایل راهنمای مناسبی برای همکاران در مناطق و شهروندان در سامانه اصنو ایجاد و درج شده است تا بتوانند اقدامات را در سامانه انجام دهند و درخواستهای خود را پیگیری کنند.
وی با بیان اینکه شهروندان در سامانه اصنو میتوانند به آرشیو الکترونیکی پرونده خود دسترسی داشته باشند، تصریح کرد: این اقدام گام مهمی در راستای کاهش مراجعههای حضوری به مناطق پانزدهگانه است.
افرادی اضافه کرد: با واگذاری بازدید پروانههای ساختمانی به دفاتر پیشخوان دولت نظارتها انجام میشود و هم سطح کمی و کیفی خدمت افزایش پیدا میکند، همچنین زمان انتظار بازدید شهروندان نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
قائممقام مدیریت شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه آسیبشناسی در چندین لایه اتفاق افتاده بود و این آخرین جلسه برای کاربران مرتبط با این موضوع است، گفت: در جلسات قبلی برای کاربران مرتبط بارها جلسه هماندیشی، آسیبشناسی و اصلاح سطح دسترسیها را انجام داده بودیم.
وی افزود: تغییرات جدید تا حدود دو هفته آینده صورت خواهد گرفت؛ در ۱۳ منطقه از مناطق پانزدهگانه شهر اصفهان حضور پیدا کردیم، فرایند حذف گردش فیزیکی را تسری دادیم و منتظر هستیم که مناطق ۱۱ و ۱۵ را نیز به صورت حضوری بازدید کنیم و این تسری، ایجاد دسترسیها و آموزشهای لازم داده شود و این تغییر و جابهجایی بازدیدها صورت گیرد.
نظر شما