خیرالله خادمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید از محورهای زیرساختی استان اصفهان بهویژه روستای چوپانان در نائین و شهر جندق در خوروبیابانک، اظهار کرد: عملیات اجرایی بخشی از محور ترانزیتی اردکان_چوپانان به سمت جندق که قسمتی از کریدور میانبر بندرعباس به سمت یزد و یزد به سمنان و سمنان به مازندران و در نهایت به بندر امیرآباد است، آغاز شد و برخی استانها را به یکدیگر متصل میکند.
وی ادامه داد: این کریدور یک کریدور شمال به جنوب است که دریا را به دریا متصل میکند و با توجه به اینکه این مسیر، یک مسیر میانبر است که از بخشی از استانهای یزد، اصفهان، سمنان و مازندارن را به یکدیگر متصل میکند، تمایل تردد در این مسیر بسیار زیاد است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: عملیات اجرایی بخشی از باند دوم بزرگراه اردکان-معلمان حدفاصل سهراهی چوپانان به سهراهی پلیس راه جندق به طول ۳۰ کیلومتر با هزینه پیشبینی شده ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز شد و امیدواریم این پروژه حداکثر تا دو سال آینده به پایان برسد.
تردد مردم ایمنتر و تلفات و تصادفات جادهای کاهش مییابد
محمدعلی صلواتی نیز در گفتوگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات اجرایی یکی از اصلیترین محورهای مواصلاتی در کشور آغاز شد، اظهار کرد: در گذشته کوتاهیهایی رخ داده که منجر به حوادث بسیار زیادی در جادههای خوروبیابانک شده است و با توجه به موقعیت استراتژی چوپانان، خور، جندق و نائین، این محور به نوعی چهارراه ترانزیت کشور است.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان اصفهان ادامه داد: در حوزه راه برای شهرستانهای نائین و خوروبیابانک برنامههای ویژهای داریم و برای چهار خطه کردن محور مشجری به چوپانان و چوپانان به جندق و خور به سمت طبس برنامهریزیهایی صورت گرفته است.
نظر شما