به گزارش ایمنا، محبوبه شهریاری اظهار کرد: طی شش ماهه نخست سالجاری، چهار هزار و ۱۰۲ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان بوشهر برقرار و نسبت به پاسخگویی آن اقدام شده است.
وی افزود: هموطنان میتوانند شکایت خود را در حوزه راهداری، حملونقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.
سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان بوشهر با اشاره به شکایتهای ثبت شده در سامانه ۱۴۱ طی نیمه نخست امسال خاطرنشان کرد: در حوزه حملونقل کالا ۵۳۷ تماس، حملونقل مسافر ۴۰۰ تماس و حوزه راهداری ۷۵۵ تماس بوده که این شکایات با ارجاع به حوزههای مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
شهریاری با اشاره به آمادگی کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادهای هموطنان تصریح کرد: بخش گویای سامانه ۱۴۱ برای راهنمایی هموطنان به صورت دائم بهروزرسانی میشود و وضعیت آب و هوا، انسداد راهها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی و ترافیک در محورهای مواصلاتی را به اطلاع تماسگیرنده میرساند.
منبع: مهر
نظر شما