عباس افرادی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در نهمین جلسه کمیته اجرایی شهرسازی الکترونیک با حضور تمام اعضا در محل معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان که با حضور اعضا معاونت شهرسازی و معماری، سازمان آتش نشانی و واحد کنترل نظارت در سالن خوارزمی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان برگزار شد، ضمن تشریح وضعیت فعلی سامانه اصنو و با توجه به سیاستهای کلی افزایش خدمات غیرحضوری شهرسازی الکترونیک در معاونت شهرسازی و معماری، نیازهای فعلی و دغدغههای جاری در این راستا تبیین شد.
وی با اشاره به موارد مطرح شده در این جلسه، افزود: در راستای تسهیل بهرهمندی شهروندان از خدمات غیرحضوری، پیشنهادات پیرامون ایجاد دسترسی به واحد کنترل و نظارت در فرآیند پایان کار الکترونیکی بررسی شد و مقرر شد این دسترسی ایجاد و مطابق با اعضا آن واحد دسترسیها و گزارشات لازم ایجاد شود.
قائم مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان افزود: یکی دیگر از موضوعات جاری، افزایش تعداد فرایندهای غیرحضوری در سازمان آتشنشانی است که در این جلسه نیز کلیات خدمات فرایند اصلاح و تعویض پروانه و پایان کار الکترونیکی پس از بررسی نقاط قوت و ضعف و نظرات اعضا بررسی و به تأیید کمیته رسید.
وی ادامه داد: هدف این کارگروه، مطرح کردن مسائل جاری در حوزه شهرسازی الکترونیک بوده است تا بتوان با استفاده از نظرت تکمیلی و تجربیات همکاران حوزههای مختلف، سطح کیفی و کمی خدمات این حوزه به شهروندان را افزایش داد.
نظر شما