رضا خانهزاد یزدی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در خصوص رنگآمیزی خطکشیها اظهار داشت: باید موضوعات منطقه محور باشد و تا جایی که منطقه توانایی دارد خطکشیها بارنگ دوجزئی انجام میگیرد تا رنگ بهسادگی محو نشود.
وی گفت: از ابتدای سال تاکنون خطکشی عابر پیاده به طرز قابلتوجهی افزایشیافته و بیش از ۵۵۰ هزار مترمربع طول، خطکشی شده که نسبت به سال گذشته افزایش قابلتوجهی داشته است.
وی با اشاره به اهمیت دوام خطکشی معابر افزود: خطکشی عرضی مدارس بارنگ دوجزئی در اولویت است و سپس به رنگآمیزی بخشهای بعدی اقدام میشود.
معاون حملونقل و ترافیک شهرداری قم عنوان کرد: در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک مشاهده شد که درخواستهای سلیقهای برای درخواست سرعت گاهها داده میشود که صحیح نیست بنابراین حوزه حملونقل ملزم شدند که دستورالعملی بر اساس کاربریها و نیازهای عرضی تهیه و مناطق بر اساس این دستورالعمل اقدام کنند.
وی با اشاره به تحویل ۱۶ دستگاه خودروی ون طی ماههای ابتدای امسال به شهرداری قم افزود: در جلسه شورای سازمان تاکسیرانی مقرر شد که این خودروها وارد هسته مرکزی شود و در پیاده راههای اطراف حرم مطهر شامل چهارراه شهدا، سهراه بازار و عمار یاسر علاوه بر خودروهای برقی بهصورت رایگان فعالیت کنند زیرا هفت متر وسط پیاده راههای اطراف حرم مطهر برای فعالیتها خدماتی و ترافیکی اختصاص دادهشده است.
نظر شما