به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر قزوینیان _امروز سهشنبه هفتم شهریور_ در آیین بهرهبرداری از پروژههای راهداری در شهرستان خرمدره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روکش مقطعی آسفالت محور ترانزیت زنجان-میانه کیلومتر صفر تا ۱۰۶، آسفالت محور آستاکول-درام، لکهگیری مقطعی و روکش محورهای روستایی زرنان، کزبر و محور اسفجین-میرجان به طول ۵.۵ کیلومتر و با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی انجام شد.
وی افزود: پروژههای لکهگیری مقطعی و روکش آسفالت محور قواق علیا و سفلی، قرقان علیا و سفلی، کاروانسرا و یوسفآباد به طول ۶.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد، لکهگیری و روکش آسفالت محور روستایی کاکاآباد و محور اسدآباد-قیاسه به طول ۱۲ کیلومتر، روکش آسفالت و خطکشی محور سلطانیه-قیدار به طول ۵.۵ کیلومتر بخش دیگری از طرحهایی است که بهرهبرداری از آن آغاز شد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان زنجان با اشاره به افتتاح مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی دشت آروند و بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی دالکی به طول سه کیلومتر گفت: بهسازی و اجرای روکش آسفالت راه روستایی علیآباد معینی به طول دو کیلومتر، کارخانه آسفالت کندوان پارس، باند جنوبی کیلومتر ۳۵ تا ۶۴ سهراهی سلطانیه تا صایین قلعه و باند جنوبی کیلومتر ۷۱ تا ۱۰۵ هیدج تا انتهای حوزه زنجان، باند شمالی کیلومتر ۱۰۵ تا ۹۳ از انتهای حوزه زنجان تا مجتمع پاسارگاد، باند شمالی کیلومتر ۹۳ تا ۷۶ مجتمع پاسارگاد تا خرمدر و باند شمالی کیلومتر ۳۵ تا ۱۵ سهراهی سلطانیه تا سهراهی طارم از دیگر طرحهایی است که بهرهبرداری از آن آغاز شد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در آزادراه زنجان- قزوین ادامه داد: روکش آسفالت در باند جنوبی کیلومتر ۳۵ تا ۵۷ به میزان ۳۰ هزار تن، لکهگیری تمام عرض در باند جنوبی کیلومتر ۷۱ تا ۸۴ با ۲۰ هزار تن آسفالت، لکهگیری و روکش تمام عرض در باند جنوبی کیلومتر ۸۴ تا ۸۷ با ۸ هزار تن، لکهگیری مقطعی در باند جنوبی کیلومتر ۹۷ تا ۱۰۵ با ۱۰ هزار تن، لکهگیری مقطعی در باند شمالی کیلومتر ۱۰۵ تا ۱۰۰ با ۵ هزار تن آسفالت از جمله این اقدامات است.
قزوینیان خاطرنشان کرد: لکهگیری تمام عرض در باند شمالی کیلومتر ۸۴ تا ۷۶ با ۱۶ هزار تن آسفالت، لکهگیری تمام عرض و مقطعی در باند شمالی کیلومتر ۳۵ تا ۲۵ با ۱۰ هزار تن آسفالت از دیگر اقدامات است.
وی تاکید کرد: در مجموع، در باند جنوبی ۷۰ هزار تن و در باند شمالی ۳۱ هزار تن آسفالتریزی شده است.
نظر شما