ثبت رکورد احداث شبکه انتقال گاز در ۲۰ روز تقویمی

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: سال گذشته با ثبت رکورد احداث ۲۰ کیلومتر شبکه انتقال گاز در ۲۰ روز تقویمی، موفق شدیم شبکه گاز را تا پایانه مرزی خسروی ببریم و آن را در اختیار متقاضیان در پایانه مرزی خسروی قرار دهیم.

ناصر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۳۳ شهر در استان کرمانشاه دارای نعمت گاز هستند و تنها شهر باقی مانده یعنی شهر ازگله نیز تا پایان امسال از نعمت گاز بهره‌مند خواهد شد.

وی افزود: یک شهر دیگر یعنی شهر سومار مطابق مصوبه شورای اقتصاد مشمول گازرسانی نیست و با احتساب شهر ازگله ضریب نفوذ گازرسانی شهری استان کرمانشاه تا پایان سال جاری به صد درصد می‌رسد و مطابق مصوبه شورای اقتصاد گازرسانی به جمعیت شهری استان کرمانشاه به پایان خواهد رسید.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به گازرسانی به مشترکان روستایی، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۲۰۲۱ روستا در سطح استان کرمانشاه دارای گاز هستند و سال جاری عملیات گازرسانی به ۲۴۴ روستای دیگر در برنامه این شرکت وجود دارد که با گازرسانی به این ۲۴۴ روستا، عملیات گازرسانی به روستاهایی که دارای مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر گازرسانی هستند به اتمام خواهد رسید.

حسینی با بیان اینکه بیش از ۸۶۲ هزار مشترک گاز در سطح استان کرمانشاه وجود دارد، تصریح کرد: سال گذشته با پیگیری و تلاش همکارانم در شرکت گاز استان کرمانشاه، هیچ‌گونه مشکل و کمبودی در تأمین گاز مشترکان در سطح استان کرمانشاه وجود نداشت و به امید خدا زمستان سال جاری نیز با همین تدبیر پیش خواهیم رفت تا همه مشترکان در تمام ایام و ساعات شبانه‌روز از نعمت گاز پایدار بهره‌مند باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش هزینه گاز بهای مصرفی از سال گذشته و افزایش این هزینه در سال جاری از مردم استان تقاضا داریم به‌منظور کاهش هزینه‌های خانوار با بهینه‌سازی مصرف سوخت در واحدهای مسکونی خود و رعایت الگوی مصرف از افزایش بی‌رویه هزینه گاز مصرفی در سال جاری جلوگیری کنند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه اضافه کرد: یکی از افتخارات شرکت گاز استان کرمانشاه در سال گذشته، تأمین زیرساخت مناسب برای مواکب و واحدهای خدمات‌رسان به زوار اباعبدالله الحسین (ع) بود.

حسینی اضافه کرد: سال گذشته با ثبت رکورد احداث ۲۰ کیلومتر شبکه انتقال گاز در ۲۰ روز تقویمی، موفق شدیم شبکه گاز را تا پایانه مرزی خسروی ببریم و آن را در اختیار متقاضیان در پایانه مرزی خسروی قرار دهیم.

وی گفت: امسال زیرساخت لازم گاز در مرز و پایانه خسروی مهیا است و تمام متقاضیان و مواکب می‌توانند با بهره‌مندی از گاز اقدام به خدمت‌رسانی مطلوب به زوار سیدالشهدا (ع) کنند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: شرکت گاز استان کرمانشاه افتخار آن را دارد تا با برپایی موکب در مسیر زوار امام حسین (ع) در اربعین خدمتگزار زائران باشد.

کد خبر 681458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.