پیشرفت ۲۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح فردوسی صدوق در قم

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم از پیشرفت ۲۰ درصدی تقاطع محور فردوسی با بلوار شهید آیت‌الله صدوقی در قم خبر داد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار شهید آیت‌الله صدوقی، اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: احداث پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید صدوقی و فردوسی شامل ۳۱۴ متر طول عرشه و ۲۰٫۴ متر عرض عرشه است.

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم با اشاره به اجرای عملیات خاکبرداری، آرماتوربندی و حفاری شمع‌ها در پروژه، خاطرنشان کرد: با وجود معضلات موجود در رفع معارضات تاسیساتی، اجرای پروژه با قوت ادامه دارد.

بخشی با اشاره به اینکه طرح نهایی این پروژه سه سطحه است، اضافه کرد: در شرایط حاضر روگذر اجرایی خواهد شد و این پروژه در مسیر تکمیل محور فردوسی پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: در پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی با بلوار شهید آیت‌الله صدوقی عرض مسیر ۲۰ و طول مسیر ۴۸۰ متر با احتساب رمپ‌ها است، در این پروژه ۱۵ هزار مترمکعب بتن و ۱۶۰۰ تن میلگرد مصرف خواهد شد و در نهایت ۱۷۰۰ متر دیواره‌سازی خواهیم داشت و روگذر و کنارگذرها نیاز به ۲۰ هزار مترمربع روکش آسفالت دارد.

سرپرست سازمان توسعه عمران شهرداری قم با اشاره به اینکه ارزش ریالی پروژه انعقاد شده بین شهرداری قم و سازمان توسعه و عمران ۱۵۰ میلیارد تومان است، ادامه داد: مهلت قرارداد تا آخر اسفندماه است که با توجه به شرایط و وجود تعارض‌ها ممکن است به این زمان افزوده شود.

کد خبر 679448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.